- MENU PODMIOTOWE
- Starostwo Powiatowe
- Kompetencje wydziałów i stanowisk
- Nabór na Stanowiska Urzędnicze
Ogłoszenie - nabór na podinspektora ds. OC i obronności w AO
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
STAROSTA KRAPKOWICKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. OC i obronności
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
Wymiar zatrudnienia: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Warunki pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy:
1) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
2) obsługa urządzeń biurowych.
3) szkolenie oraz kierowanie powiatowymi formacjami obrony cywilnej w terenie.
4) całodobowe dyżury w sytuacji uruchomienia Stałego Dyżuru Starosty lub rozwinięcia Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
1. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
1) niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe (bez wymaganego stażu pracy) lub wykształcenie średnie i minimum 3 letni staż pracy,
b) minimum 8 miesięczny staż pracy lub staż absolwencki w administracji samorządowej na podobnym stanowisku (OC, obronność, zarządzanie kryzysowe),
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2) dodatkowe:
a) znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin, ustawy o samorządzie powiatowym,
b) umiejętność biegłej obsługi komputera,
c) umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
d) umiejętność opracowywania planów, kierowania ich realizacją oraz koordynowania działań różnych ogniw i podmiotów,
e) umiejętność właściwej hierarchizacji zadań,
f) umiejętność pracy w zespole,
g) operatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, inicjatywa
h) preferowane wykształcenie o kierunku: administracja lub inne pozwalające na realizację zadań na stanowisku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie, aktualizacja oraz realizacja planu obrony cywilnej powiatu,
2) gromadzenie informacji o istotnych zagrożeniach oraz środkach ich zapobiegania i przeciwdziałania,
3) współpraca z urzędami, instytucjami i podmiotami gospodarczymi biorącymi udział w przedsięwzięciach związanych z obroną cywilną na terenie powiatu,
4) opracowywanie propozycji do rocznego planu działania w zakresie obrony cywilnej,
5) sporządzanie sprawozdań dotyczących obrony cywilnej,
6) prowadzenie szkolenia w zakresie obrony cywilnej,
7) opracowywanie i aktualizowanie banku danych wydziału,
8) prowadzenie magazynu obrony cywilnej,
9) realizacja zadań w zakresie obronności.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy, o którym mowa w punkcie 1.1.a w przypadku wykształcenia średniego,
5) kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia lub stażu, o którym mowa w punkcie 1.1.b,
6) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
9) podpisane oświadczenia o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
10) podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydatów dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. OC i obronności” w Biurze Obsługi Starostwa Powiatowego (parter Starostwa Powiatowego), ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, w terminie do dnia 18 lipca 2012 r. do godziny. 10.00 Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krapkowicach dnia 18 lipca 2012 r. o godz. 11.00
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatkrapkowicki.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kilińskiego 1 w Krapkowicach. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 40 74 326.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 223, poz. 1458 ze zm.).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Krapkowicach oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Krapkowice, 6 lipca 2012 r.
Starosta Krapkowicki
/-/Maciej Sonik
Podmiot udostępniający: | Wydzial Administracji i Spraw Obywatelskich |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Dróżdż |
Data wytworzenia: | 2012-07-06 |