Ogłoszenie - nabór podinspektor w IM
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
STAROSTA KRAPKOWICKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektor w Wydziale Inwestycji i Mienia
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
Wymiar zatrudnienia: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Warunki pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd.
Stanowisko pracy:
1) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
2) obsługa urządzeń biurowych.
3) zmienne tempo pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
1. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
1) niezbędne:
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne (bez wymaganego stażu pracy) lub wykształcenie średnie o kierunkach jak wyżej i minimum 3 letni staż pracy obowiązkowo,
b) co najmniej 6cio miesięczny staż pracy lub staż absolwencki przy udzielaniu zamówień publicznych,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
g) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, finansach publicznych i gospodarce nieruchomościami.
2) dodatkowe:
a) umiejętności organizatorskie,
b) umiejętność biegłej obsługi komputera,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) operatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, inicjatywa’
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) gospodarowanie mieniem ruchomym oraz jego zabezpieczenie
2) zawieranie umów użyczenia składników mienia ruchomego Powiatu,
3) prowadzenie wszelkich spraw związanych z wynajmowaniem pomieszczeń tj: kalkulacja kosztów i przedłożenie propozycji cenowej wynajmu, przygotowanie projektu umów najmu, wystawianie faktur najemcom za wynajęte pomieszczenia,
4) planowanie i realizacja wydatków związanych z obsługą techniczno-administracyjną,
5) wnioskowanie do Zarządu Powiatu z propozycją zmian budżetowych,
6) przygotowanie projektów uchwał Rady i Zarządu oraz zarządzeń Starosty w zakresie powierzonych obowiązków,
7) współdziałanie w zakresie ubezpieczenia mienia Powiatu
8) rzetelne i obiektywne wykonywanie przydzielonych zadań wraz z przygotowaniem projektów pism i dokumentów w tym zakresie
9) dokonywanie zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14.000 euro, z uwzględnieniem celowości, rzetelności i oszczędności, badania rynku w tym zakresie,
10) przygotowanie projektów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, w zamówieniach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro.
3. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy, o którym mowa w punkcie 1.1.a w przypadku wykształcenia średniego,
5) kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia lub stażu, o którym mowa w punkcie 1.1.b,
6) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) kserokopia dokumentu w przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 13a ust. 2 ustawy,
8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
9) podpisane oświadczenia o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
10) podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydatów dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale IM” w Biurze Obsługi Starostwa Powiatowego (parter Starostwa Powiatowego), ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, w terminie do dnia 2 lipca 2012 r. do godziny. 10.00 Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krapkowicach dnia 2 lipca 2012 r. o godz. 11.00
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatkrapkowicki.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kilińskiego 1 w Krapkowicach. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 40 74 326.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 223, poz. 1458 ze zm.).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Krapkowicach oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Krapkowice, 21 czerwca 2012 r.
Starosta Krapkowicki
/-/Maciej Sonik
Podmiot udostępniający: | Wydział Administracji i Spraw Obywatelskich |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Dróżdż |
Data wytworzenia: | 2012-06-21 |